CCOO de Industria | 20 abril 2024.

CCOO continua coa loita no sector de elaborados de productos do mar

O pasado 24 de novembro, as delegadas e delegados de CCOO do sector de elaborados de productos do mar, concentráronse diante dá sede patronal CONXEMAR, en Vigo.

28/11/2017. CCOO de Industria de Vigo

Continua a loita por un convenio con salarios dignos, por unhas condicións laborais axeitadas as necesidades dás persoas que traballan no sector, por unha contratación estable, evitando a masiva contratación a través dás ETTs, por uns horarios que permitan a conciliación da vida laboral e familiar, por unha revisión de categorías que garanta que se nos paga polo traballo que facemos.

CCOO da un paso mais para conquerir os obxetivos marcados, para que se nos escoite, para facernos respetar polas patronáis do sector e para que exista un reparto equilibrado dá riqueza xenerada no sector

Queremos que a patronal sente a negociar xa o convenio, e non pararemos ata conquerilo, queremos que dunha vez por todas se no tome en serio.

A patronal está moi equivocada se cree que por ser un sector cun alto porcentaxe de mulleres, imos dar un paso atrás, nada diso, estamos todas e todos unidos/as para seguir na loita polo convenio que merecemos.

Dende CCOO seguimos apostando pola unidade de acción sindical, polo cal voltamos a facer un chamamento ao resto de organizacións sindicais para facer fronte común polo ben do conxunto das persoas que traballan no sector.

NIN UN PASO ATRÁS ....... A LOITA CONTINUA