CCOO de Industria | 19 abril 2024.

CCOO-Industria gáñalle a batalla a o Grupo SADA PA Castilla Galicia

O Xulgado do Social nº2 de Lugo declara a existencia de relación laboral entre os 167 «socios cooperativistas» que a empresa Servicarne ten traballando.

27/05/2020.
    Falsos autonomos

A Federación de Industria de CCOO de Galicia volve a gañar outra batalla a Servicarne e as empresas que facía uso de ela contratando a falsos autónomos.

A decisión do Xulgado lugués susténtase nas argumentacións do letrado de CCOO Enrique Lillo, o cal levou todo o peso do xuizo, incluso a Xuiza manifestou aos abogados alí presentes que xa que solo se adherian aos argumentos de CCOO, se querían podían deixar o xuizo.

Os abogados de CCOO foron quenes de demostrar e desmontar ante a xuiza o entramado que a empresa Sada e Servicarne utilizaban para opter man de obra barata e sen dereitos.

A Xuiza tamen fai mención a sentenza contra Embutidos Rodríguez gañada por este sindicato, e que regularizou a situación de mais de 400 traballadores que estaban na misma situación de precariedade, o igual que critica as sentenzas de Ourense, e declara que os seus ilustres colegas non foron ao fondo das argumentacions da demanda que é o fraude de lei, e non cesión ilegal.

Dende CCOO Industria Galicia seguiremos pelexando para que a todos estes traballadores e traballadoras se lles abone as cuotas pagadas indebidamente dos últimos catro anos.