CCOO de Industria | 25 abril 2024.

Signat el Conveni col•lectiu de la indústria, la tecnologia i els serveis del sector del metall de València.

CCOO d'Indústria PV, UGT-FICA PV i la patronal Femeval, van signar ahir 13 de juliol el Conveni col•lectiu de la indústria, la tecnologia i els serveis del sector del metall de València.

14/07/2021.
    metal

Després de mesos de negociació, on es van haver d'interrompre a conseqüència de la pandèmia, ahir va tindre lloc la signatura del Conveni després del preacord signat el passat 12 de maig.

El Conveni tindrà una vigència de 3 anys, amb un increment de l’1,2 % l’any 2021 i un 2 % l’any 2022.

També recull per compensar els endarreriments patits durant la negociació d’aquest conveni una paga única d’acord amb el grup professional.

Unes altres de les millores que recull el Conveni és l'increment de les hores per a l'acompanyament al metge de filles o fills menors de 14 anys i familiars fins a segon grau.

Per a CCOO Indústria PV, l'acord aconseguit va més enllà dels articles pactats, valora el paper dels agents socials en la nostra societat, ja que amb l'acord s'ha garantit l'estabilitat del present i del futur d'un sector que ha de treballar per a un llarg termini, on la indústria ha de patir un canvi necessari que passa per una indústria on el valor afegit dels seus productes es veja augmentat i alhora siga respectuós amb el medi ambient.

En aquest canvi necessari la formació ha de tenir un paper fonamental i en aquest acord s'han establit aqueixes bases que ens preparen per al futur.

CCOO d'Indústria celebra la signatura d'un conveni que protegeix i millora els drets de les persones treballadores.

Un conveni que afecta prop de 83.000 persones treballadores en el sector a la província de València.