CCOO de Industria | 19 abril 2024.

CCOO obté el suport majoritari de la plantilla en les eleccions sindicals celebrades en Platos Tradicionales S.A.

El sindicat aconsegueix 10 representants en el Comité d'Empresa de la mercantil dedicada a la preparació i comercialització de plats preparats, situada a Bunyol i amb més de 800 persones treballadores.

26/05/2022. CCOO d'INDUSTRIA PV
    .

CCOO ha obtingut el suport majoritari de la plantilla de Platos Tradicionales S.A. jaque ha sigut el sindicat més votat després de la celebració de les eleccions sindicals ahir.Ha obtingut 263 vots dels 519 emesos i ha aconseguit 10 representants.

El Comité dEmpresa d'aquesta companyia està format per 21 representants sindicals.L’empresa es dedica a la preparació, distribució i comercialització de tota mena de plats preparats. Se situa en la localitat de Bunyol (València) i compta amb una plantilla de més de 800 treballadors i treballadores.

CCOO activa la seua secció sindical i comença a treballar amb dedicació i atenció als treballadors i treballadores, i demostra que la bona faena del sindicat dins de l'empresa té la seua recompensa.

El secretari general de la federació d'Indústria de CCOO PV, Juan José Picazo, felicita les persones triades i agraeix la confiança depositada en CCOO per a la defensa delsseus drets laborals mitjançant la nostra candidatura.