CCOO de Industria | 1 septiembre 2024.

Signades les taules salarials 2024 del Conveni col·lectiu d'estacions de servei Comunitat Valenciana

Els salaris per a 2024 tindran un increment del 2,325 % respecte als salaris inicials de 2023.

12/06/2024. CCOO Indústria PV
    .

En el dia d'ahir es va reunir la Comissió Paritària del Conveni Col·lectiu d'Estacions de Serveis de la Comunitat Valenciana. Atés que es va conéixer l'IPC definitiu de 2023, a l'increment salarial acordat per a 2024 del 2 % caldrà sumar la diferència del 0,325 % existent entre l'increment acordat per a 2023 i l'IPC definitiu d'enguany.

Així doncs, els salaris per a 2024 tindran un increment del 2,325 % respecte als salaris inicials de 2023

A causa dels diferents criteris que tenim patronal i sindicats, quant a la interpretació del Conveni en l’art. 32 Plus festius i diumenges, es va decidir enviar a publicar tots els conceptes on tenim acord i en aquest punt (art. 32) reflectir la interpretació de totes dues parts, per poder avançar amb el conflicte col·lectiu alhora que es puguen rebre els endarreriments d'aquests anys.

Adjuntem còpia de l'acta i les taules salarials.

.