CCOO de Industria | 27 abril 2024.

Sae publicado o CONVENIO COLECTIVO SECTOR INDUSTRIAS E DESPACHOS DE PANIFICACIÓN, CONFITERÍA, PASTELERÍA, REPOSTERÍA E PRATOS PREPARADOS

• Dito Acordo foi presentado na Xefatura Territorial de Vigo en data 23 de febreiro do 2022.

Visto o Acordo da Comisión Negociadora polo que se aproba o texto do convenio colectivo para o persoal laboral das empresas do sector de INDUSTRIAS E DESPACHOS DE PANIFICACION, CONFITERIA, PASTELERIA, REPOSTERIA Y PLATOS PREPARADOS para os anos 2021-2023, con domicilio na provincia de Pontevedra, subscrito en representación da parte económica, pola organización empresarial Asociación provincial Industrial de panificación e Pastelería(APROINPPA) e da parte social polas Centrais sindicais CCOO , CIG e UGT, en data 16 de decembro do 2021.

30/03/2022.
Panadería

Este convenio colectivo regula as relacións laboráis de tódalas industrias e despachos de panadería, confeitería, repostería e pratos cociñados da provincia de Pontevedra.

A eficacia deste convenio atinxe a cantas empresas, sucursais e establecementos estean establecidos dentro dos límites territoriais da provincia de Pontevedra.

O convenio colectivo entrará en vigor o 1 de xaneiro de 2021 ata o 31 de decembro de 2023, prorrogándose automaticamente ano a ano, de non mediar denuncia das partes cunha antelación de, polo menos, dous meses ao remate da súa vixencia. O vixente Convenio, con independencia de a sua vigencia prevista, manterá a sua aplicación ata que sexa substituido por un Convenio do mismo ámbito.

Para máis información, premer no enlace do documento.