CCOO de Industria | 1 septiembre 2024.

CCOO porta davant la subdelegació del Govern la defensa de la planta saguntina de Thyssenkrupp Galmed

La UI del sindicat a Camp de Morvedre-Alt Palància i la Federació de CCOO Indústria PV reclamen una major implicació de les administracions amb l'objectiu de persuadir a la multinacional de reconsiderar el tancament d'una factoria rendible que genera beneficis milionaris.

05/06/2024. CCOO Indústria PV
    Imangen convocatoria concentración Galmed

En la protesta s'espera la participació dels treballadors i de les treballadores de Thyssenkrupp Galmed, del Comité d'Empresa, així com de representants d'altres empreses i sectors, en una mostra de solidaritat i suport contra el tancament de la planta.

La continuïtat de l'activitat industrial en la factoria saguntina és crucial no sols per a l'ocupació a la comarca, sinó també per a la contribució significativa del sector industrial a l'economia local i nacional. Aquest cas subratlla la necessitat urgent d'un pacte per la indústria espanyola per a evitar futurs tancaments que afecten negativament l'economia i l'ocupació.

Antonio Monferrer, president del Comité d'Empresa de Thyssenkrupp Galmed al Port de Sagunt, realitzarà declaracions en el transcurs de la concentració prevista des de les 11 h fins a les 13 hores davant la subdelegació del Govern a València [pl. del Temple, 1].